Hovedsiden for gjennomføring er delt opp i 4 deler.
Gjennomføring av oppdraget
Oversikt over sjekklister i oppdraget
Mulighet for å legge opp medgått arbeid og materiell til faktura
Informasjon om oppdraget
Gjennomføring av oppdraget
Gjennomføring av oppdraget består av sjekklister som igjen består av oppgaver som skal gjøres. Sjekklistene er tilpasset de ulike arbeidsoppgave og utgjør grunnlaget for rapporter.
Når en sjekkliste er gjennomført husk å sette den til fullført. Knappen finner du øverst til høyre. Dersom sjekklisten ikke skal gjennomføres velger du “Skal ikke utføres” fra nedtrekkslisten. Når status er satt vises symbolet over statusen i oversikten over sjekklister.
Du er ferdig med å gjennomføre oppdraget når alle sjekklister er fullført og har fått status fullført eller skal ikke utføres.
Oversikt over alle sjekklister i oppdraget
Listen med flere sjekklister viser slik at du skal ha full oversikt over hvor du er i arbeidet. Ved å trykke på de ulike sjekklistene vil du bytte mellom dem. En god vane er å se igjennom sjekklistene når du er ferdig for å se at alt er fullført.
Informasjon om oppdraget
På høyre siden ligger informasjonen om oppdraget som ble registeret i første steg. Her er det også mulig å legge til dokumenter som fortøyningsoppdrag og bilder tatt under oppdraget.
