Gå til hovedinnhold

Hvordan avslutte en aktiv timebank logg?

Oppdatert for over et år siden

Informasjon

  • Om et logg par er attestert, godkjent eller overført og ikke har stopp handling er det ikke mulig å avslutte den aktive loggen, her må dere få noen internt til å avvise loggen så dere kan registrere på nytt. Om det ikke er mulig kontakt Naviaq for videre bistand.

  • Om et logg par ikke har en stopp logg vil appen summere hvor mye tid du hadde hatt frem til det som er satt som filter dato klokken 19:00, dette betyr ikke at du har en stopp logg og dette må enten legges inn før du kan legge inn nye logger av den type logg.

mceclip6.png
  • Om du på min side trykker på en logg og sjekker stopp logg vil loggen mangle stopp dato og ha en kommentar 'I aktiv periode' om det ikke eksisterer en stopp logg på logg paret allerede.

mceclip0.png

Brukerveiledning

1. I hovedmenyen trykk på Min side.

mceclip0.png

2. Trykk på Tidsbank knappen.

mceclip1.png

3. Trykk på timebank logg som mangler stopp logg.

mceclip2.png

4. Fyll ut stopp dato og fjern stopp kommentaren.

mceclip5.png

5. Trykk på Lagre knappen når du har fylt ut stopp handling feltet.

mceclip6.png

6. Resultatet bør se slik ut etter du har trykket på lagre knappen.

mceclip7.png
Svarte dette på spørsmålet?